środa, 4 września 2013

Powitanie!

Witajcie w nowym roku szkolnym 2013/2014!

To dla Was ważny rok, bo zmienia się wiele - nowa wychowawczyni, nowi nauczyciele różnych przedmiotów, całkiem inne sale lekcyjne, no i oczekiwania rodziców i nauczycieli - że będziecie bardziej niż dotychczas samodzielni!
Mam nadzieję, że założony dla Was blog pomoże Wam w pokazaniu samodzielności i tego, nad czym wspólnie będziemy pracować.
Liczę też na wspieranie naszych wspólnych działań przez rodziców.
Niech to będzie owocny rok, w którym wspólnie wiele się nauczymy i przeżyjemy wspaniałe chwile, kiedy cieszyć się będziemy z sukcesów. 
                                                                                                              Wychowawczyni

7 komentarzy:

  1. Będę robić prace plastyczne.



    /Marceli Futryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę aktywny na blogu i będę przynosił pani prace które wykonam.


    /Marceli Futryk



    OdpowiedzUsuń
  3. Będę aktywny na blogu.

    /Marceli Futryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za miłe powitanie!
    Nasza klasa jest ciekawa wszystkiego nowego i blog będzie dla nas ciekawy.
    Mnie się już podoba.

    Pawełek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za miłe powitanie!
    Nasza klasa jest ciekawa wszystkiego i blog będzie dla nas też ciekawy.
    Mnie się już podoba!

    Pawełek M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześc wszystkim blog super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogu jestem pierwszy raz. Wszystko dla mnie jest nowe ale już widzę, że będzie mi się podobać. Pozdrawiam. Hania

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.