środa, 23 października 2013

Instrukcja do gmaila

Zaloguj się do swojego konta gmail. Podczas pracy z narzędziami Google korzystaj z przeglądarki “Chrome”. Aby by ją zainstalować, wykonaj poniższe czynności:

  • W swojej przeglądarce na pasku adresu u góry wpisz: cd.pl/chrome 
  • Kliknij klawisz "Pobierz Chrome".
  • Kliknij klawisz “Zaakceptuj i zainstaluj”.
  • Jeśli instalacja nie uruchomi się automatycznie, uruchom plik ChromeSetup.exe 
  • Uruchom przeglądarkę Chrome.

Po zainstalowaniu przeglądarki Chrome zaloguj się w takim oknie.
  • W przeglądarce na pasku adresu wpisz: http://www.google.pl)
  • Kliknij klawisz "zaloguj".
  • W nowo otwartej stronie podaj swoje konto e-mail oraz hasło
  • Kliknij klawisz "zaloguj się"
       Jesteś w swojej poczcie. 
  •     Z lewej strony rozwiń "Gmail", wybierz i kliknij "kontakty".
  •     Potem u góry znajdziesz opcję"Grupy". Utwórz grupę "Klasa 4 b" i dodawaj kontakty.


Ze swojej poczty łatwo możesz przejść do Dysku/Dokumentów. Poszukaj ikonek aplikacji w prawym górnym rogu w swoim gmailu. Rozwiń i wybierz "Dysk"
Po przejściu do dokumentów Google zobaczysz:
  • po lewej stronie foldery dokumentów
  • ekran środkowy, który zawiera wszystkie istniejące dokumenty (te, które utworzyłeś w Google Docs oraz te, które ktoś tobie udostępnił). Jeśli nie masz jeszcze żadnych dokumentów, ekran ten zawierać będzie informacje o Dysku Google.
  • Wybierz opcję "Utwórz" i rozwiń; wybierz "Dokument" i kliknij.
  • Masz już swój dokument tekstowy, z opcjami edycji. Zacznij pisać tekst. 
  • Jeśli chcesz pisać z kimś, udostępnij ten dokument w prawym górnym rogu "Udostępnij" W otwartym oknie wpisz gmail tej osoby, której chcesz udostępnić.
  • Nie zapomnij też zaprosić mnie :) 
           Wszystkie dokumenty tworzone online są zapisywane automatycznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.