sobota, 1 lutego 2014

Dziennik feryjny

Moi Drodzy Uczniowie!

Aby ułatwić Wam dostęp do dokumentu i pisanie dziennika feryjnego, zamieszczam tu link do dokumentu. Możecie pisać bez logowania się. Bardzo proszę w tym wypadku o pilnowanie porządku we wpisach i ich podpisywanie. Korzystajcie obowiązkowo ze słownika ortograficznego. Błędy będę zaznaczać czerwonym kolorem. Chętnie zobaczę Wasze zdjęcia pięknej zimy.

Dziennik feryjny klasy IV b

Jeśli ktoś będzie korzystał z aplikacji Ortogratka (tu do pobrania na telefon), napiszcie o tym.

3 komentarze:

  1. Ja właśnie sobie pobrałem ortogratkę na telefon i zaraz sprawdzę co potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta aplikacja jest pomocna. Ja już dawno ją pobrałam. Słabo mi wychodziło. Widocznie muszę jeszcze poćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałem sobie ortogratkę na tablet i na trudnym poziomie miałem 18/20 źle zrobiłem abstrahować i garmażeria.

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.