środa, 9 kwietnia 2014

UFoN












7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawid mówiłeś płynnie i ciekawie. Dobrze modunowałeś głos. Złe było to, że patrzyłeś się na boki. Następnym razem poćwicz na swojej mamie i się na nią patrz, wtedy na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotr mówiłeś ciekawie i zainteresowałeś mnie. Dobrze modulowałeś głos, lecz za dużo się ruszałeś. Może wyobraź sobie, że stoisz w wąskim tunelu i nie możesz się zbytnio ruszyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Michalina mówiłaś płynnie i wyrażnie zaciekawiłaś mnie tematem. Nie widziałam żadnych błędów. Moim zdaniem nie musisz nic poprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piotrek zainteresowałeś mnie swoim tematem. Ja też lubię koty. Pamiętaj tylko, żeby nie kiwać się tak bardzo. To rozprasza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka, mówiłaś płynnie i swobodnie (naturalnie). Zainteresowałaś mnie swoim wystąpieniem. Utrzymywałaś kontakt wzrokowy z nami jako słuchaczami. Byłaś opanowana i spokojna. Fajnie, że tyle wiesz o psach. Mnie się twoje wystąpienie podobało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Michalino mówiłaś płynnie i wyraźnie. Rozumiałam Cię. Niezauważyłam żadnych błędów. Moim zdaniem nie musisz nic poprawiać. Zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.