czwartek, 4 czerwca 2015

II Turniej Minisiatkówki Dziewcząt o Puchar Wójta Gminy Inowrocław

3.06.2015 roku (środa) w Sławęcinku odbył się II Turniej Minisiatkówki Dziewcząt o Puchar Wójta Gminy Inowrocław. W wydarzeniu brały udział trzy osoby z naszej klasy (Aga, Hania i ja). Agnieszka i Hania były w jednej drużynie. Ja natomiast byłam z Zuzią Szczepaniak (Va) i inną koleżanką. Ja i Zuza byłyśmy wcześniej na turnieju piłki nożnej, więc gdy przyjechałyśmy grałyśmy sześć meczy pod rząd. Każde ze spotkań zakończyło się zwycięstwem naszej drużyny (LUKS Inowrocław). Ostatecznie wygrałyśmy cały turniej i wróciłyśmy do domu ze złotymi medalami na szyi. Grupa Hani i Agi zajęła czwarte miejsce. Byłam kapitanem i to ja odebrałam puchar więc czułam się zaszczycona zważywszy na to, że to był mój pierwszy turniej siatkówki.

Wyniki:

LUKS II - Wierzchosławice II (25-15)
LUKS II - Góra (25-19)
LUKS II - LUKS I :) (25-20)
LUKS II - Tupadły (25-11)
LUKS II - Jaksice (25-23)
LUKS II - Wierzchosławice I (25-18)

PS: Turniej piłki nożnej również wygrałyśmy, przeszłyśmy dalej za dwa tygodnie finał wojewódzki ;)

1 komentarz:

  1. Michalina ja ci gratuluję pierwszego miejsca, ale przed ostatnia drużyna nie było to Jacewo, tylko Jaksice.

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.