sobota, 19 marca 2016

Trzecie miejsce

Dzisiaj 19.03.2016r. odbył się turniej Mini Piłki Siatkowej Dziewcząt Szkół Podstawowych o Puchar Dyrektora Gimnazjum nr 2. Na zawody przyjechały razem z nami trzy drużyny:
Sp6,
Sp4 i
Sp11.
Na początku odbyło się losowanie, w której grupie dany zespół gra. Jak się okazało, nasza cała drużyna była w jednej grupie wraz z pierwszym składem z Sp4. Pierwszy mecz zagrał pierwszy skład z Sp6, czyli:
- Ja jako kapitan,
- Hanna Kotlarek,
- Angelika Dreliszak i
- Julianna Głodek, przeciwko pierwszemu składowi z Sp4. Przegraliśmy 9:11. Drugi mecz grał nasz drugi zespół i też przegrały 8:11. Ostatni mecz w naszej grupie rozegrał się po między pierwszym zespołem Sp6, a drugim zespołem Sp6. Mój zespół wygrał: 12:10. Przyszedł czas na mecz o trzecie miejsce! Pierwszy zespół (czyli mój) grał z Sp11. Pierwszy set wygraliśmy 11:6 i drugi także wygraliśmy 11:1. Mieliśmy trzecie miejsce! Oprócz tego, były także wybierane najlepsze zawodniczki! W pierwszym składzie nagrodę dostałam ja! Otrzymałam książkę pt "Złodziej magii". Natomiat w drugim składzie nagrodę dostała Aleksandra Gruszczyńska. Bardzo cieszyłyśmy się z trzeciego miejsca!

1 komentarz:

  1. Proszę ten tekst zredagować poprawnie pod względem językowym i ortograficznym!(pod groźbą usunięcia postu)

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.