piątek, 11 września 2015

Biskupin


W linku poniżej można obejrzeć program imprezy na dzień 17.09.2015

Festyn archeologiczny "Smaki w przeszłości"

                 
Proszę o wybranie zagadnień i uzgodnienie w zespołach,  czym chcielibyście zająć się podczas festynu. Proszę o informacje w komentarzach. O zapoznaniu się z regulaminem proszę też poinformować w komentarzach.
                                           
REGULAMIN    WYCIECZKI   

W czasie wycieczki:

1.     Należy stosować się do zaleceń opiekunów.
2.     Bez wiedzy i pozwolenia opiekuna nie wolno oddalać się od grupy; iść  należy zawsze zwartą grupą.
3.     Należy bezwzględnie przestrzegać przepisów ruchu drogowego obowiązujących pieszych, dbać o bezpieczeństwo własne i innych.
4.     Swoim zachowaniem w miejscach publicznych nie należy  prowokować niebezpiecznych sytuacji czy też agresji innych.
5.     Należy wykazywać taką kulturę, aby godnie reprezentować szkołę; nie wolno używać wulgaryzmów ani wykonywać niekulturalnych gestów.
6.     Należy z życzliwością i kulturą odnosić się do wszystkich uczestników wycieczki i innych napotkanych osób.
7.     Każdy uczestnik wycieczki zobowiązany jest do posiadania ważnej legitymacji szkolnej.
8. Każdy fakt budzący niepokój należy zgłosić opiekunowi.
9. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu wycieczki bezzwłocznie zostaną poinformowani o tym rodzice.
10. Za szkody materialne spowodowane w czasie wycieczki odpowiedzialność ponoszą rodzice (prawni opiekunowie) ucznia.


Nie zabieramy napojów gazowanych i chipsów! Proszę o zabranie kanapek.

9 komentarzy:

  1. Zapoznałem się z regulaminem wycieczki i jego planem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem i zapoznałem się z regulaminem i planem wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałem się z regulaminem i planem wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grupa pierwsza przeczytała regulamin i plan zajęć, oraz mamy opracowane zagadnienia. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapoznałem się z planem i regulaminem wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapoznałam się z regulaminem wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poznałam regupamin

    OdpowiedzUsuń

Sprawdź pisownię w słowniku ortograficznym, zanim wyślesz komentarz.